Rugaciune

Cand Te-am privit in ochi pentru intaia oara, Tu ma iubeai stiind cine voi fi.

Si Te-am iubit si eu, neintelegand ce este acel Dar despre care toti vorbeau. Eu te iubeam pentru ca Tu m-ai iubit pana la absolut si dragostea Ta era ce aveam nevoie mai mult decat aerul.

Si apoi, erau toti acei oameni care imi ziceau: „Ia aminte, sa fii perfecta, pentru ca trebuie, toti crestinii sunt” Si am incercat si eu. La urma urmei, Te iubeam, si ei ziceau ca asa trebuie sa fiu ca sa Te pot iubi. Dar nu sunt. Nu sunt perfecta si nu voi putea fi cu nici un chip, pana nu ma voi desparti de trup. Incercare dupa incercare, disperarea mea crestea in timp ce eu eram tot mai departe de perfect.

M-am gandit ca nu pot fi cu adevarat copilul Tau pentru ca nu pot fi asa cum zic „ei”. Sunt plina de greseli si imperfectiuni. Privind la chipul sufletului meu obosit vad ca nu merit toata grija si iubirea Ta. Nu merit clipele de mangaiere, nici micile minuni ce pentru mine le faceai in fiecare zi. Si rusinea mea mi se parea de neiertat. Eu Te iubesc, dar nu pot fi perfecta, si nu mai am curaj sa vin la tronul Tau.

Putin stiam eu ca nici nu trebuia sa fiu. Nu trebuie sa perfecta cum imi dicteaza „ei”, pentru ca perfect esti numai Tu. Tu nu te uiti la imperfectiuni caci stii ca sunt ma mult de atat. Tu m-ai iubit sincer si infinit inca inainte de greseala mea. Si stiai cum voi fi, si totusi m-ai iubit impefecta.

Nu, nu merit zambetul Tau, nici binecuvantarile, nici viata noua ce mi-ai dat. Dar nici nu trebuie sa merit, pentru exact aceasta inseamna har.

Lasă un răspuns

