Te-a durut mai mult

 

Am stat si m-am gandit ultima vreme ce Te-a durut mai mult: tradarea sau faptul ca stiai ca vei fi tradat? Ce a fost mai greu de indurat privirea celui e Te-a vandut sau asteptarea faptului?

Apoi ma mai gandeam, Doamne, ce durea mai mult, sa fii atunci pe cruce cu pacatul meu pe umerii Tai sau sa ma privesti acum savarsind pacatul si stiind ca ai murit in locul meu?

Noi, oamenii, ne obisnuim atat de repede cu harul, de parca acesta ni s-ar cuveni in mod natural. Ne comportam adesea de parca esti obligat sa ne ierti. Dar adanc in inima Ta, Te doare fiecare tradare a noastra.

Imi amintsc cand prima data Te-am cunoscut, gandul ca Te-as putea intrista imi dadea fiori. Ma ingrozeam la ideea tradarii. Si totusi sunt aici, in fata Ta, cea care a savarsi tradare. Tu stiai. Si stiu ca Te doare.

Dar mai mult decat durere, Tu stiai ca  Te voi alege din nou, si din nou, in fiecare zi. Dragostea Ta era mai mare decat durerea. Este mai mare. Tu ai stiut ca voi veni la Tine si de aceea imi mai dadeai o sansa cu fiecare rasarit, inspir, pulsatie.

Tata, ma doare faptul ca Te ranesc. Vreau sa nu mai simti durere pentru mine, dar dragostea mea pentru Tine sa astupe gura durerii.

P.S. : A trecut atat de mult timp de cand nu am postat, si imi pare rau ca am lasat ca universitatea sa imi a majoritatea timpului (se pare ca medicina e mai grea decat redeam). Sper pe viitor sa pot veni cu mai multe ganduri.  Multumesc pentru ca te-ai oprit pentru un minut aici, draga cititor :)

Lasă un răspuns

