Sunt ocupata

M-am tot gandit in ultima vreme la cate a trebuit sa renunt pentru ca am fost „ocupata”. Cate ceasuri am lasat sa se scurga fara sa fi stat de vorba cu Creatorul meu, pentru ca aveam de invatat, de citit, de telefonat, de… ori eram prea obosita, de la atatea ocupatii. Zi dupa zi imi ziceam ca Dumnezeu vrea ca eu sa imi indeplinesc responsabilitatile, sa am succes. Si El vrea, insa cred totusi ca El are un alt plan.

Incet am inceput sa ma simt seaca, fara bucurie…Si cred ca atunci cand esti cu un picior in groapa, numai atunci te intrebi ce nu a mers cum trebuie.

Dar problema mea (vesnica problema) a fost ca am esuat sa imi stabilesc prioritatile. Am uitat ca nimic in lumea asta nu merita sa imi sacrific viata spirituala pentru cariera sau orice altceva. Am devenit obosita pentru ca faceam mult mai multe lucruri decat putea tine agenda mea, de fap, faceam orice in afara de a-mi sustine relatia cu Dumnezeu. Rezultatul? Oboseala, grija si deznadejdea au luat locul bucuriei.

De multe ori cauza tuturor grijilor noastre este lipsa de comunicare pe linie verticala. In ultimele saptamani am invatat o lectie importanta. Daca vreau ca pacea si intelepciunea sa coboare de sus, eu trebuie fac un efort de a cere. Si nu e numai despre cerere vorba, ci despre o prietenie pe care eu am tot evitat a o sustine.

Nu stiu cu ce te confrunti tu, dar stiu ca cei mai multi dintre noi ne luptam sa facem rost de cateva minute pentru a sta de vorba cu Dumnezeu, incercam sa stoarcem farame de timp pe aici colo, cand in realitatea ceea de ce avem nevoie este sa revizuim daca este El pe primul loc in viata noastra, si numai atunci vom realiza ca timpul pe care trebuie sa il oferim este o prioritate.

Prea ocupat? Mai priveste o data in agenda ta si apoi intreaba-te daca esti cu adevarat prea ocupat pentru Dumnezeu.

2 gânduri despre „Sunt ocupata

Lasă un răspuns

