Provocare – Liebster Blog Award

Acum cateva zile am primit o provocare din partea Laviniei , careia ii multumesc enorm.

Provocarea are umătoarele reguli:
-mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
-răspunde la toate întrebările primite;
-nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
-formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine;
-nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
-trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

1. Ce simți în acest moment?

In acest moment simt bucurie si cred ca putina oboseala, ceva din acea stare cand iti este foarte somn si te simt foarte implinit.

2. Dacă ar trebui să renunți la amintirile tale și ți s-ar da voie să rămâi doar cu una, care ar fi aceea?

Ar fi aceea din ziua in care L-am primit pe Isus in inima, 13 mai 2012. Nu cred ca am vreo amintire mai scumpa ( desi sincera sa fiu as mai adauga inca vreo 2).

3.Citești cărți?

Da, si imi plac foarte mult (au un miros incredibil). Anul acesta nu prea am avut timp de lectura pentru ca universitatea imi lua mai tot timpul, dar probabil cartile de anatomie si biofizica pot trece pe lista mea de carti…

4.De ce ai ales acest nume pentru blogul tău, ce se ascunde de fapt în spatele lui?

Jumatate de inger pentru mine reprezinta faptul ca inca este loc de mai bine. Faptul ca inca nu am ajuns la acel standard de bunatate, ca inca nu sunt completa, ca mai este de lucru, dar fara a nega faptul ca pana acum s-a realizat foarte mult si m-am schimbat mult pe parcursul anilor. Sper sa fie macar ceva sens in ce am spus pana acum.

5.Ce te inspiră să scrii pe blog?

Slabiciunile mele sunt cea mai mare inspiratie, nu pentru ca vreau sa ma laud cat sunt de slaba (noi oamenii avem tendinta asta de a ascunde ce e fragil in noi), dar pentru ca am vrut mereu sa fiu o incurajare si daca slabiciunea mea poate fi o incurajare voi scrie mereu, impreuna cu lectiile pe care ma invata Dumnezeu, pentru ca fara El slabiciunile mele sunt nimic.

6. Ai simțit vreodată că ceea ce faci nu este de ajuns?

De atat de multe ori! Tot semestrul nu am putut „fi de ajuns” desi m-am straduit mult. Dar daca e sa iau aceasta mai serios, cred ca deseori simt ca nu fac de ajuns in fiecare zi pentru a fi mai aproape de Dumnezeu. Si acest sentiment ma urmareste in momentele mele de cadere.

7.Dacă ar fi să poți schimba ceva, orice, la viața ta de acum, ai face-o?

Daca sincer unicul lucru pe care mi-l doresc este sa fiu mai harnica. Aici ma refer la faptul ca las totul pe ultimul moment si cand am timp liber il pierd pe lucruri nesemnificative. Si asta pot schimba, doar ca imi este foarte greu sa o fac. Insa daca ar fi ceva ce nu pot sa schimb cred ca mi-ar placea sa pot fi impreuna cu oamenii care imi sunt dragi. Dorul e atat de greu de suportat uneori.

8. Există vreo melodie care te pune pe gânduri ?

da, aceasta :)

9. Care a fost cea mai frumoasă experiență a ta din anul 2015?

A fost o saptamana in august cand eram impreuna cu verisoarele mele, si ne rugam foarte des atunci. In acea saptamana ma aprinsesem din nou de dragostea dintai. Eram atat de fericita ca pot sa Ii vorbesc atat de multe ori si sa Il simt alaturi. Mi-ar placea ca astfel de momente sa tina o vesnicie.

10. Poți spune că ești fericit în momentul acesta?

Cred ca sunt. Sunt destul de miorlaita la ale mele, dar sunt multumita de ceea ce mi-a daruit Dumnezeu si sunt fericita pentru ca El este Tatal meu.

11. Când te-ai îndrăgostit pentru prima oară?

Indragostita… Cred ca prima oara cand mi-a placut de cineva a fost prin clasa a doua. Nu-mi amintesc cat a durat dar stiu ca ramasesem cu o mare dezamagire la sfarsit :)))

Intrebarile pentru cei pe care ii voi nominaliza si oricine este sa preia provocarea :

  1. Ce te-a motivat sa iti faci blog? Poate este cineva care te-a inspirat sa o faci?
  2. Cum te-ai schimbat in ultimii 5 ani?
  3. Care este cea mai mare realizarea a ta?
  4. Cat de des te gandesti la viitor?
  5. Daca ar fi sa alegi un lucru pe care sa il faci toata viata si sa fii platit pentru aceasta, care ar fi acel lucru?
  6. Crezi in minuni?
  7. Ce te poate face fericit intr-o zi grea?
  8. Daca ar fi sa mori (DACA) in ziua urmatoare, cine ar fi persoana cu care doresti sa iti petreci ultimele momente?
  9. Care a fost ultima lectie invatata de la un copil?
  10. Crezi ca ai ajuns sa intelegi care este menirea ta in viata?
  11. Care este cea mai frumoasa amintire pe care o ai?
Si oamenii pe care ii nominalizez:

April

Andreinewcreation

Elena

Doroteea

Lucy

Crisego

Ramona

Doina

Amadeah

Umbree cartilor

Las al unsprezecelea loc pentru toti cei ce doresc sa accepte provocarea.

Adevarul este ca nu prea cunosc multe persoane pe aici, si daca nu va place sa fiti nominalizati imi cer scuze :)

Multumesc inca o data Laviniei pentru nominalizare, intrebarile tale mi-au placut mult ^_^

 

 

10 gânduri despre „Provocare – Liebster Blog Award

  1. Mă bucur că ți-au plăcut întrebările mele. Mi se pare că semănăm noi două :D adică și mie îmi place să miros cărțile și au un miros super :D (cred că unii zic că am înebunit din cauza asta) și la fel ca și tine las mereu lucrurile pe ultimul moment, chiar și când am timp fac ce fac și ajung să fiu în întârziere…

    Ai explicat bine la 4, am înțeles ce ai vrut să spui.

    Îți mulțumesc pentru că ai acceptat provocarea! Îți dorsc un sfârșit de săptămână binecuvântat!

    1. Eu iti multumesc pentru provocare! Ma bucur sa aud ca semanam^.^ e placut sa stiu ca nu sunt unica:) si iti doresc si eu un sfarsit de saptamana cat mai frumos cu Isus ❤

  2. Iti raspund aici la provocare, de dragul „schimbului de pareri”, daca tot nu pot participa la mine pe blog :)

    1. In momentul de fata ma cam dor capul si spatele. Trebuie sa ma deconectez un pic de calculator.
    2. Nu as renunta la nicio amintire, pentru ca trecutul, cu bune si rele, a permis prezentului sa existe in felul in exista astazi. Daca acum 4 ani in loc sa fiu trist as fi fost fericit, chiar si pentru o secunda intr-un anumit moment, poate nu as mai fi ajuns sa o cunosc pe iubita mea. Si este doar un exemplu. Eu intotdeauna gandesc ca daca as fi facut ORICE diferit fata de cum am facut, azi nu as mai fi fost la fel.
    3. Da, citesc. Doar ca din ce in ce mai rar, din pacate, din cauza timpului pe care nu il am mereu, dar si din cauza comoditatii. Acum citesc „Eu sunt Zlatan”, autobiografia lui Zlatan Ibrahimovic, dar in general citesc filosofie, eseistica sau autobiografii/povesti cu tenta dramatica.
    4. L-am ales pe „Crisego” prin contopirea lui „Cris”(tian) si „Ego”, eu fiind un amator de limba latina. „Ego sum qui sum” este o expresie care imi place si pe care o folosesc adesea, chiar si la mine pe blog, in descriere.
    5. Am observat ca scriu mult mai bine, mult mai fluent si mult mai detaliat atunci cand scriu despre tristete, nebunie, drama, dezechilibru psihologic etc. Nu prea pot scrie despre fericire. Tocmai de aceea, de dragul de a scrie, uneori caut „alter-ego-uri” despre care sa scriu la persoana a treia.
    6. Da. In momentul de fata nu am atins niciun „obiectiv major” al vietii mele, dar usor-usor fac pasii necesari pentru a atinge toate acele obiective, pentru ca munca (nu doar munca in sine, la servici) mea sa fie destul de buna si productiva pentru ambitiile si dorintele mele. Cand voi avea casa, familie si maxim de comfort si fericire la mine in casa, atunci voi fi cu adevarat implinit.
    7. Da, pentru ca de fapt chiar incerc sa fac asta. Incerc sa devin mai responsabil :D
    8. Sunt multe piese care imi plac. Eu in general ascult Rap (Underground in special). In ultima vreme am inceput insa sa ascult rock (Scorpions, Iron Maiden, Deep Purple, Judas Priest) si imi place foarte mult piesa „When a blind man cries” a lui Deep Purple. De asemenea, imi place metalul (Disturbed de exemplu, sau piesa celor de la „In this moment” – Big bad wolf). Imi place sa pun castile si sa ascult muzica zgomotoasa, plina de adrenalina. Din acest motiv, pot spune ca sunt o persoana cu o dualitate foarte accentuata, situandu-ma de ambele parti ale sufletului – imi place adrenalina, dar si melancolia.
    9. Sincer, nu ma pot gandi in acest moment la asa ceva, pentru ca, dupa cum spuneam, nu am atins niciun obiectiv major in viata mea, pana acum. Fiecare zi este o noua posibilitate si ma bucur de fiecare moment. Faptul ca am existat si in 2015 si am putut sa visez in continuare, este o realizare in sine.
    10. Sunt fericit, lucrurile din viata mea iau intorsaturi din ce in ce mai bune, orizonturile se apropie usor-usor, iar perspectivele devin tot mai clare, dar nu sunt implinit. Pana la implinire, mai este cale lunga. In momentul in care imi voi fi vazut visurile implinite, voi spune ca sunt implinit.
    11. Prima mea iubire pot spune ca a fost si este iubita mea, care o am aproape din iulie 2012. Deci, in 2012 m-am indragostit pentru prima oara. Restul, au fost obsesii, ci nu iubiri.

    PS: Acum observ ca am raspuns la intrebarile la care ai raspuns si tu. Cum ziceam, sunt mai comod de fel, deci nu mai sterg acum ce am scris =)))

    1. Multumesc de raspunsuri! Eu cred ca intrebarile la care ai raspuns sunt totusi mai interesante decat cele formulate de mine ^.^

      1. Nu ai pt ce! Nu mai face astfel de comparatii! Suntem unici. Nu exista intrebari ale cuiva „mai interesante decat ale mele” pentru ca intrebarile pe care le pun sunt oglinzi ale personalitatii mele. Iar fiecare om, chiar daca se aseamana cu un altul, e unic. De unde rezulta ca fiecare om are propriile sale intrebari care sunt ale sale si sunt cele mai interesante.

  3. Mulțumesc frumos pentru nominalizare! Am mai scris două articole pe tema asta acum ceva timp și nu mai am pe cine să nominalizez. :) Dar îți voi răspunde aici la întrebări:

    1. Ce te-a motivat să îți faci blog? Poate este cineva care te-a inspirat să o faci?
    Da, este vorba despre o persoană, un prieten al cărui blog îl urmăream cu ceva timp în urmă (acum a lăsat blogul pentru alte preocupări). Și tot citind ce scria el, și pentru că îmi place să scriu, am dorit să am și eu un blog.

    2. Cum te-ai schimbat în ultimii 5 ani?
    Eu aș spune că m-am maturizat. :)

    3. Care este cea mai mare realizare a ta?
    Hmmm… oare care să fie? Mi-am cumpărat mașină din banii mei, strânși timp de câțiva ani. Nu știu dacă e cea mai mare realizare, dar nu-mi vine altceva în minte. :))

    4. Cât de des te gândești la viitor?
    Mai nou, în fiecare zi, pentru că nu mă pot abține să nu visez la o anumită persoană. :D

    5. Daca ar fi să alegi un lucru pe care să îl faci toată viața și să fii plătit pentru aceasta, care ar fi acel lucru?
    Să cânt!

    6. Crezi în minuni?
    Da, altfel nu m-aș mai ruga lui Dumnezeu. :)

    7. Ce te poate face fericit într-o zi grea?
    O veste bună, o melodie nouă și încurajatoare, un verset din Biblie care să-mi atragă atenția.

    8. Dacă ar fi să mori (DACĂ) în ziua următoare, cine ar fi persoana cu care dorești să îți petreci ultimele momente?
    Persoana pe care am pomenit-o la întrebarea nr. 4. :))

    9. Care a fost ultima lecție învățată de la un copil?
    Să nu-mi fie teamă să spun ceea ce gândesc.

    10. Crezi că ai ajuns să înțelegi care este menirea ta în viață?
    Cred că da: să fac voia lui Dumnezeu.

    11. Care este cea mai frumoasă amintire pe care o ai?
    Ziua în care m-am botezat în apă, la 16 ani – a fost deosebit de frumoasă, de dimineața până seara.

  4. Vai, îmi pare rău că abia acum am văzut nominalizarea! Pentru că am întârziat îţi răspund cu mare drag la întrebări aici!

    Ce te-a motivat sa iti faci blog? Poate este cineva care te-a inspirat sa o faci?
    Hm, îmi creasem blogul mai demult, apoi l-am abandonat pentru ca mai apoi să revin la el cu o altă abordare. Sinceră să fiu, o urmăream pe Jessie şi m-a motivat cumva să-mi reiau activitatea pe blog

    Cum te-ai schimbat in ultimii 5 ani?
    Am devenit mai matură. O simt atunci când discut cu oamenii şi cum mi se schimbă atitudinea faţă de nişte subiecte ce le abordam cu totul altfel în trecut.

    Care este cea mai mare realizarea a ta?
    Cea mai mare realizare….haah, încă nu am ceva despre care să spun că e o mare realizare de-a mea. Dar sper să fie în curând!

    Cat de des te gandesti la viitor?
    În fiecare zi, în special când sunt absolventă şi trebuie să mă gândesc la următorul pas în viaţa mea…

    Daca ar fi sa alegi un lucru pe care sa il faci toata viata si sa fii platit pentru aceasta, care ar fi acel lucru?
    Cititul sau muzica poate? Dar toată viaţa…hah, nu ştiu cât aş rezista.

    Crezi in minuni?
    Poate.

    Ce te poate face fericit intr-o zi grea?
    O ceaşcă de ceai fierbinte, un pat călduţ, o carte sau laptopul. + pisicile :)))

    Daca ar fi sa mori (DACA) in ziua urmatoare, cine ar fi persoana cu care doresti sa iti petreci ultimele momente?
    O persoană nu. Dar mama, tata şi fratele – DA. La urma urmei, familia e singura ce contează pentru mine cu adevărat.

    Care a fost ultima lectie invatata de la un copil?
    Că nu trebuie să-ţi laşi hainele în mijlocul camerei, de altfel, mama se enervează rău :))

    Crezi ca ai ajuns sa intelegi care este menirea ta in viata?
    Avem o menire?

    Care este cea mai frumoasa amintire pe care o ai?
    Vai, n-aş putea să aleg, dar uneori am flashback-uri care îmi apar brusc în minte şi mi le notez imediat, pentru că sunt nişte amintiri vechi şi frumoase care se uită repede. Duh

    Merci de provocare! Mi-a făcut plăcere să răspund la întrebări! :3

Lasă un răspuns

