Doamne, ajuta credintei mele!

Astazi am pierdut din nou. Privind in urma ma intreb cum este posibil asa ceva? Aveam toate raspunsurile, toate armele pentru a castiga, stiam strategia inamicului si totusi am pierdut. Inca o lupta in care pur si simplu nu am putut castiga.

Am stat momente in sir gandindu-ma la infrangere si la cat de rau imi pare. Stam in genunchi si Il tot intrebam pe Dumnezeu: „Tata, vreau atat de mult sa ma schimb, de ce nu reusesc? Tu ai spus ca sunt o faptura noua in Tine, de ce atunci cad din nou si din nou?”.

„Tu crezi ca Eu fac minuni in vietile altora, dar crezi tu ca te pot schimba pe tine?”

Intr-adevar, cred eu? Ascultand minunile pe care mi le spun oamenii lui Dumnezeu cred fara ezitare in puterea Lui, dar cand ajung eu insami fata in fata cu El de fiecare data se pare ca ajung sa ii spun „Stai putin, Tu ai sa ma schimbi maine sau poimaine si eu trebuie sa vad asta, dar lasa-ma pana cand sa fac eu asta” E adevarat ca nu I-am spus asta niciodata in cuvinte, dar faptele mereu vorbesc mai tare decat cuvintele.

Incercand sa iau totul in mainile mele, sa incerc eu sa ma schimb, sa incerc eu sa fiu mai buna, mai nu stiu cum. Aceasta inseamna ca fara sa pun asta in cuvinte spun ” Harul nu este de ajuns sa ma schimbe”.

Adevarul este ca oricat de multe incercari nu as fi avut, pierdeam din start. Pierdeam pentru ca acesta in realitate nu e lupta mea.

Nu spun ca nu trebuie sa ne straduim sa ducem o viata sfanta, efortul nostru e foarte important. Dar atunci cand ne bazam numai pe efortul nostru esecul ne este garantat. Pentru ca Dumnezeu face minuni numai atunci cand Il lasam, cand spunem „Doamne, eu nu pot singur, am incercat dar nu pot face nimic” atunci El face minuni.

Eu nu am crezut ca Harul imi este de ajuns si am esuat. Totusi am vazut apoi minunea Lui. Bazandu-ma pe mine m-am indepartat de El, dar apropiidu-ma am putut vedea minuni in viata mea si harul Lui este de ajuns!

Lasa-ma sa te intreb, cand a fost ultima oara cand ai fost invins desi parea ca ai toate sansele sa castigi?

2 gânduri despre „Doamne, ajuta credintei mele!

    1. Sincera sa fiu, imi e la fel de greu sa ma las de unele lucuri si uneori parca nici nu observ cum le fac. Pentru mine un mare ajutor e citirea Bibliei, simt ca atunci cand ciesc zilnic si meditez asupra Cuvantului sunt putin mai puternica. Si in al doilea rand sa accept ca nu pot singura, ca El inca are har pentru mine si ca Dumnezeu lucreaza cate putin la caracterul nostru. Adevarul este ca probabil intreaga noastra viata pe pamant ne vom confrunta cu asta la fel cum Pavel s-a confruntat, dar stiu ca atata timp cat cautam sa fim aproape de Dumnezeu El ne va ajuta sa trecem peste infrangerile noastre sau le va intoarce spre binele nostru. ❤ Fii binecuvantata scumpa surioara!

Lasă un răspuns

