Oarecare.

Sunt o oarecare.

Vad zilnic citate care proclama ca sunt unica, ca sunt cineva, ca trebuie sa ma iubesc asa cum sunt, sa cred in mine pentru ca pot totul. Dar nu pot. Si acesta este adevarul. Nu este ca si cum ma subestimez sau imi plang de mila existenta. Doar ca pot mult mai putin decat striga lumea in toate colturile. Sunt fragila si nu pot.

Sunt draguta, dar cu siguranta nu destul incat sa castig vreun concurs de frumusete. Sunt desteapta, insa notele mele sunt mici. Am o farama de intelepciune, si totusi fac alegeri fara intelepciune. Am voce placuta, insa nu pricep nimic in muzica. Puteam desena, dar nu îndeajuns incat sa devin pictor. Am multe, insa pentru lume voi ramanea o oarecare. Pentru ca tot de lauda lumea, nu e deajuns.

Dar stii ce? Imi place sa fiu o oarecare. Imi place pentru ca nu mai e nevoie sa ma straduiesc sa obtin atentia unei caravane de leprosi.

Dincolo de tot acest festival in care toti incearca sa isi prezinte farama de lumina pusa in ei de Dumnezeu, eu vad ca Insusi Creatorul mi-a observat existenta. Sunt o oarecare in ochii lumii, si cineva in ochii Lui…

 

5 gânduri despre „Oarecare.

    1. De cand am auzit acest cantec pana acum nu incetez sa il ascult. Multumesc foarte mult ca mi l-ai aratat :) ma incurajeaza foarte mult :)

Lasă un răspuns

