Cui nu-i place leapșa?…

Adevarul este ca nu-mi amintesc cand ultima data am facut o leapsa si cand am vazut nominalizarea am fost foarte fericita. Ii multumesc in deosebi lui April pentru nominalizare, m-am simtit foarte… onorata, pot spune. Am fost foarte nerabdatoare sa raspund, deci acesta e rezultatul:

1. Un film care te-a mișcat până la lacrimi?

Am stat sa ma gandesc putin pentru ca sunt destul de emotiva si aproape orice film pe care l-am vazut m-a facut sa „lacrimez”, totusi cred ca am plans cu adevarat cand am vazut filmul (daca poate fi asa numit pentru ca are 9 parti a cate o ora) One Liter of Tears.

2. Care a fost ”scânteia” care ți-a declanșat dorința de a avea blog?

Citeam o data ca niciodata, cu vreo 4 poate 5 ani in urma un articol pe internet. Cred ca pe atunci abia descopeream internetul, si am dat de notiunea de „blog”. Am stat sa caut ce este si cumva a aparut in mine dorinta sa incep sa scriu. Pentru ca sunt o fire destul de schimbatoare cred ca pana acum am avut vreo 4 sau 5 bloguri pana sa ma hotarasc in sfarsit ca acesta este cel pe care vreau sa scriu si de fapt vreau sa continui sa scriu.

3. Dacă ai putea să locuiești în orice loc de pe pământ, ce ai alege?

As alege Seoul, Coreea de Sud. Imi place mult cultura coreeana si cred ca mi-ar placea mult sa locuiesc acolo.

4. Cine este Dumnezeu pentru tine?

Sincera sa fiu nu aveam rabdare sa ajung la intrebarea aceasta. Dumnezeu pentru mine e Prietenul cel mai bun, Tatal mel, Sfatuitorul meu, Mangaietorul meu, Cel care ma apara, Salvatorul meu. As continua mult pentru ca nu am cuvinte sa redau cat de mult inseamna pentru mine prietenia cu El.

5. Te-ai gândit ce vei face când vei ieși la pensie?

Niciodata pana acum nu m-am gandit. Dar daca ar fi sa visez putin la acea clipa, cred ca voi mai lucra ca sa-mi ajut poate nepotii sau copiii (daca va fi sa-i am) sau voi calatori, la urma urmei niciodata nu e prea tarziu :D

6. Pe lângă scris, ce pasiuni mai ai?

Imi place sa desenez si sa citesc. Uneori mai cant (uneori adica aproape mereu).

7. Ai vreo aminitre din prima zi de școală?

Imi amintesc cum era un cantecel pe care il invatasem la gradinita si m-au rugat invatoarele sa-l cant la careu. Alte amintiri nu am.

8. Cum te-ai caracteriza în trei cuvinte?

Ah, nu imi place sa ma caracterizez pentru ca nu prea imi gasesc cuvintele. Dar fiinda cunt numai 3 cred ca voi incerca.

Vesela. Copilaroasa. Timida.

9. Ce anume ar putea să-ți înveselească o zi mohorâtă?

Cred ca o zi mohorata mi-o poate inveseli ciocolata si o imbratisare, iar daca mai aud vesti bune de la rudele din Ucraina ziua aceea devine cel mai frumos dar de la Dumnezeu.

10. De unde îți iei inspirația pentru ceea ce scrii?

Cred din relatia mea cu Isus. Cu cat e mai stransa prietenia cu El cu atat mai mult imi sopteste si ma invata. Nu e nimic pe acest blog ce nu a fost trait de mine, desi sunt lucruri care au fost uneori poate prea personale. Oricum imi place sa ma gandesc ca eu sunt numai un instrument, o portavoce a Lui.

Si acum trebuie sa imi pun si eu mintea la contributie si sa gandesc alt set de intrebari.

  1. Care a fost cea mai memorabila lectie pe care ai invatat-o in viata?
  2. Care este mottoul tau in viata?
  3. Ce motivatie ai avut cand ai inceput blogul?
  4. Care este visul tau in viata?
  5. Care este cea mai puternica calitate a ta?
  6. 3 lucruri care te fac fericit.
  7. Cand a fost ultima data cand ai vazut o minune?
  8. Care este primul gand pe care il ai dimineata?
  9. Care este cartea ta preferata?
  10. Care este cantecul pe care il asculti acum?
Si persoanele pe care as dori sa le nominalizez sunt Carti, vise si fluturi, Alina si Stefan.
Multumesc inca o data pentru nominalizare, April, si le doresc mult succes celor nominalizati ^_^.
P.S. Imi cer iertare ca  persoanele pe care le nominalizez apar asa micut, am tot cautat de ce si nu gasesc.
Un gând despre „Cui nu-i place leapșa?…

  1. Ce mă bucur că ai răspuns la întrebări! Așa am putut și eu să te cunosc un pic mai bine. :)

    În încheierea articolului tău, cred că s-a modificat fontul din greșeala… dacă editezi articolul și te duci pe tabul de HTML, poate găsești problema. Dacă nu și vrei neapărat să o rezolvi, poți să-mi scrii la spring.meditations@gmail.com – am ceva cunoștințe de programare, nu mă laud. :))

Lasă un răspuns

