on wednesday we talk about books

Ideea vine de la unul din grupuri pe Goodreads.com. Top 5 wednesday propune membrilor sa scrie in fiecare miercure a lunii subiecte dupa care membrii sa faca un top 5 al cartilor. Deci practic in fiecare miercure in astfel de postari cititori impart preferintele lor cu ceilalti. Nu zic ca am de gand sa impart in fiecare miercure preferintele mele, insa ideea mi s-a parut interesanta.

Tema pentru aceasta miercure era Top 5 re-reads.

5. The Professor de Charlotte Bronte.

Am citit cartea pentru prima oara anul trecut la sugestia prietenei mele, careia ii multumesc. M-au impresionat mult personajele principale pentru care am avut emotii pana la sfarsit. Am recitit cartea cu acelasi suspans cateva zeci de ori. Bine, poate ca exagerez, dar cartea mi-a placut enorm, si tin la ea foarte mult pentru ca mi-a fost daruta de prietena in semn de amintire a zilelor frumoase din gimnaziu.

Pe langa aceasta este cred prima carte cu happy-end citita de mine anul trecut, de aceea s-a lipit de sufletul meu.

4. Micul print de Antione de Saint-Exupery

Initial cautasem cartea pentru a o citi cu surioara mea. Dar am fost uimita sa descopar ca povestirea e mult mai profunda si filosofica decat mi-as fi imaginat. Pe masura ce citeam descopeream ca am pierdut din naivitatea copilareasca si nu intelegeam cum trebuie sa fie totusi inima omului. Am recitit-o cu mare drag de cateva ori cu sora mea si m-am eotionat de fiecare data cand micul print intalnea puiul de vulpe. Cartea o recomand cu toata inima.

3. Tema pentru acasa de Nicolae Dabija

Tema pentru acasa a fost prima carte pe care mi-am cumpatat-o si m-am bucurat nespus sa descopar ca pe acele pagini voi gasi mai mult decat o poveste de dragoste, voi gasi istorie care sa ma invete mai mult decat rostul iubirii, sa ma invete ce inseamna sa fii om. Am recitit cartea de cateva ori si inca trepidez la inceputuri de capitol.

2. The fault in our stars de John Green

Este cartea pe care probabil am asteptat-o cel mai mult dar care mi-a adus bucurie si tristete in egala masura. Am citit si recitit cartea intai in engleza, dupa care in romana si am stat sa-mi notez fiecare citat metaforic in caiet. Nu pot spune ca am fost mega-emotionala citind-o, dar cu siguranta cartea m-a facut si inca ma face sa-mi regandesc starea de nemultumire pe care o am si sa pretuiesc infinitatile mele mici pe care le am cu cei dragi.

1. Jane Eyre de Charlotte Bronte

Am recitit de multe ori cartea, pentru ca aceasta carte m-a facut sa ma indragostesc  de lectura. Recitind imi amintesc de fiecare data cu cata uimire descopeream cat de interesant este sa citesti si cat de placut poate fi sa te pierzi intr-o carte.

5 gânduri despre „on wednesday we talk about books

  1. N-am citit „Sub aceeasi stea”, dar nici nu sunt sigura ca vreau …Mai nou, fiecare isi cumpara cartea asta pentru ca e atat de mainstream si isi face poze cu ea pentru a le pune pe SNS si a fi „la moda”….nici nu o citisem,dar stiu si subiectul si cum se sfarseste…:))

    1. Nu pot spune ca mi-a placut la nebunie sau asa ceva. Intr-adevar se face multa drama cu cartea aceasta. Dar a fost o lectura usoara pentru mine si mi-a relevat cateva lucruri pe care nu le observam. Mi-ar placea sa stiu care sunt cartile pe care le recitesti. :))

      1. Eu nu pot sa recitesc o carte :)) Oricat de mult mi-ar placea, nu e la fel. Mi se intampla la fel si cand ma apuc sa citesc o carte dupa ce am vazut filmul…se pierde un pic de interes, chiar daca cartea e foaaarte buna. Singura data cand am facut-o a fost acum vreo ~ 4 ani cu „Eclipsa”…eram fana infocata atunci a seriei „Amurg” (not anymore, huh) si recitisem volumul asta de 3 ori. Acum, n-as putea sa o fac :))

      2. Inteleg ce spui despre filme, dupa ce privisem jocurile foamei cartea nu puteam sa o mai citesc cum mi-ar fi placut :D

Lasă un răspuns

