Book lover’s day

Am aflat ca astazi este ziua iubitorilor de carte. Mi s-a parut foarte draguta ideea ca iubitorii de carte sa aiba o zi a lor, in care sa celebreze pasiunea lor frumoasa pentru inedit. Trist este ca cititul este o indeletnicire pe cale de disparitie. Dar sa nu vorbim despre cele triste intr-o zi frumoasa ca aceasta (sau seara).

Pentru o zi ca aceasta m-am gandit ca ar fi frumos sa ne amintim de ce citim.

Sunt multe motive pentru care oamenii citesc: pentru a nu se simti singuri, pentru a se distra, pentru ca sunt nevoiti, pentru ca sunt tristi, pentru ca vor sa invete. Cred si am crezut mereu ca o carte trebuie sa invete, macar ceva, dar intotdeauna trebuie sa existe o lectie.

Imi place sa citesc carti pentru copii, sa le rasfoiesc alaturi de surioara mea, sa-i citesc ocazional din ele. Ultima carte citita cu ea a fost Micul Print. Cartea a devenit instantaneu preferata mea. Nu pentru ca este pentru copii, ci pentru ca este o carte simpla si profunda, care invita la meditatie si care prin naivitatea personajului aminteste cat de multe pierdem odata ce crestem mari.

Nu vezi bine decat cu inima, ochii nu vad esentialul.

Unele lectii nu au varsta, precum si cartile ce le adapostesc.

Azi de ziua iubitorului de carte, rasfoieste o carte si adu-ti aminte de ce citesti. Si apoi gaseste o carte care iti va aminti de prima lectie ce ai invat-o din ele.

Lasă un răspuns

