Curaj, Găină!

Credinta face lucrurile posibile, nu si usoare.

De cate ori nu am fost prinsi in interminabilul cerc ” Nu pot- nu actionez” .  De cate ori nu ne-am indoit de ceea ce ne apartinea pe drept…de cate ori? Adevarul este ca nici nu pot spune un numar exact, pentru ca au fost atatea lucruri la care am renuntat din frica incat cred ca nu-mi ajung caiete sa le enumar. Dar este un lucru pe care l-am invatat s pe care inca il invat sa-l aplic si anume: Dumnezeu a pregatit ceva frumos si numai al tau si El iti va da acel „ceva” si va lupta El Insusi pentru tine ca tu sa-l ai. De la tine se cere numai ascultare. Stiu ca suna ca un contract, insa Dumnezeu nu va cere niciodata de la tine ceva ce nu a pus in tine. Atunci ce ne opreste?

Cum imi spunea o prietena draga: „Curaj, Gaina!”. Trezeste-te si ia ce iti apartine!

P.S.: Nu fac mare descoperire cand spun ca doar constientizarea unui lucru nu te ajuta sa-l obtii. Daca vrei, ridica-te si munceste! In lume lucrurile nu cad din cer pur si simplu! Pana nu te ridici si actionezi ceea ce-ti apartine nu se va lipi de tine ca magnetul.

2 gânduri despre „Curaj, Găină!

    1. Cu siguranta nu stiu planul lui Dumnezeu pentru viata ta, cum nu-l stiu nici pentru a mea, dar stiu ca ce are El in plan e frumos. Uneori ascultarea noastra se dovedeste a fi asteptarea, cel putin pentru mine este, pentru ca sunt cea mai nerabdatoare persoana pe care o stiu :)

Lasă un răspuns

