Pe unde sunt?…

Imi asterneam sufletul ca sa acopar caderea,

dar intunericul din ea se dilata constant

si isi intindea tentaculele ca sa inghita lumina

din sufletul facut fire de tarana…

Parca eram ieri pe culmi, parca mergeam biruitoare, imi scalda fata soarele si bucuria imi inunda sufletul. Dar unde sunt acum? Am inchis ochii, am intins mana… Si s-a rupt paradisul de mine. Nu vad soarele si mi-e greu sa respir. Fiecare secunda este durere, si nu stiu unde sa sa Te caut. Nu stiu cum sa Te strig, pentru ca nu stiu daca mai pot.

Mi-e dor de Tine, mi-e inimaginabil de dor de Tine. Cand intreaga mea fiinta traia, respira cu Tine, simt ca mor fara Tine. Nu pot sta departe de Tine! Am gresit…

O, Doamne, nu ma arunca si pe mine in marea uitarii cu tot cu pasarile negre care mananca din sufletul meu. Tine-mi inima in palme ca ingerii sa presoare peste ea farame de lumina, pe care sa le lipesti de mine cu sarutarea Ta si inveleste-ma, Doamne, cu umbra Ta, pentru ca a mea este deja zdrentuita…

O ruga am, nu ma lasa!

Lasă un răspuns

